luni, 29 august 2016

Cum purtam rochia cu bocanci


                                                           CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                DRESS HERE / BOOTS HERE / BAG HERE / HAT HERE / SUNNIES HERE

EN:
  Two more weeks and my love starts her first school classes, oh my, I ca't believe how time flies and how my little girls became a young lady. I am super anxious about this, but at the same time I am sure Evelyn will be a successful pupil :).
  Since these beautiful booties came at my door, I wear them almost daily, I think they are the most beautiful boots I have in my wardrobe and work great any outfit. Love to wear them with denim shorts, jeans, skirt or dresses, like I did today, you can find them here with free shipping.

Love,
Lavinia

RO:
Inca doua saptamani si micuta mea Evelyn incepe scoala, nu imi vine sa cred cat de repede zboara timpul, pentr mine Evelyn e tot micuta, dar e deja o mica domnisoara. Ma ia cu transpiratii ideea ca merge la scoala, emotii mari, dar pe de alta parte sunt sigura ca se va descurca de minune.
De can am primit aceste botine fabuloase as putea sa le port neincetat, cam o saptamana abia daca le-am descaltat :)), sunt cu siguranta cele mai frumoase din dulap, foarte comode si se incadreaza perfect in orice tinuta. Eu azi am preferat sa va arat cum purtam rochia cu bocanci, dar la fel de bine arata si la o pereche de jeans scurti sau lungi sau fuste, aici va las link-ul spre magazinul de unde i-am achizitionat.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu: