luni, 25 ianuarie 2016

My gym routine


                                               SHOP MY OUTFIT HERE

EN:
  Hello loves, how was your weekend, I promised you a while ago that I will post about my gym routine and a few tips for a healthy diet.
  Well, here it is, I hit the gym three times on week. My training program includes 3 major workouts divided on muscular groups. One day I train the superior part of the body, such as back and shoulders, the next day I do biceps and triceps and the third day I train my legs. Every day I start with 15 minutes cardio and I end it with the abs train.
  I get a lot of questions about what to wear and where to shop activewear. You have to wear comfortable clothes. I always shop my activewear here , they have a large variety and fast shipping.
  I will be back with details about exercises and diet on my future posts.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna tuturor, am promis in urma cu cateva zile ca voi scrie unarticol despre rutina mea la sala si tinuta pe care o alegem pentru a merge la fitness.
  Pe scurt, merg la sala de 3 ori pe saptamana si fac 3 antrenamente care cuprind cele mai importante grupe musculare, umeri, biceps, triceps, spate, picioare si abdomen. Incep cu un cardio usor de 15 minute si inchei antrenamentele cu exercitii de abdomen.
  E foarte important si ce alegem sa purtam la sala, sunt acele haine create special pentru miscare, care ajuta sa ne simtim comfortabil in ele. Eu aleg mereu sa-mi comand de aici , au o gama foarte variata si un transport cat se poate de rapid.
  Revin cu articole legate si de exercitii si dieta.

Cu drag,
Lavinia




                                           SHOP MORE OPTION HERE, CLICK ON THE IMAGE BELOW:

3 comentarii:

  1. Sexy gym workout outfits.. and thanks for the tips..

    Regards
    Salman Noorani

    RăspundețiȘtergere
  2. that body tho!! :)

    http://www.roxysun.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ar placea sa citesc mai pe larg despre programul tau la sala, ce exerciti faci mai exact si cu ce lucrezi :D. Arati foarte bine. Eu lucrez fara antrenor dar nu ma pot lauda cu asa rezultate.

    RăspundețiȘtergere