duminică, 13 noiembrie 2016

Botinele cu toc gros si tinte


                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                 COAT HERE / SHIRT HERE / JEANS HERE / BOOTS HERE / BAG HERE / SUNNIES HERE

EN:
  Are you ready for a new week? We just charged our batteries for a new and fresh week, too bad winter came earlier and the snow already insisted to meet us.
  You know how obsessed I am with shoes and I stocked up with a few amazing pairs like this one I am wearing today. I was not sure about the comfy part looking at this 9 cm heel, but they are super light and comfortable despite of the high heel. I wore them twice already, one time on snow, you can find them here with free shipping.

Love,
Lavinia

RO:
Ne pregatim intes pentru o noua saptamana, maine va fi o zi foarte aglomerata, mai ales traficul de luni dimineata ma omoara, daca ma ai gandesc ca avem parte si de zapada deja, treaba e sigura, maine facem 2 km in 30 minute :).
Ai observat cu totii deja cat de mult iubesc pantofii, am spus ca nu-mi iau mai mult de 2-3 perechi de botine in acest ezon, dar nu m-am putut abtine. Ia uitati-va si voi la aceste botine cu toc gros si tinte ce le port in aceasta tinuta. Cu toate ca aveam mari emotii legate de comfortul lor datorita tocului desul de inalt de 9 cm, dar spre surprinderea mea sunt foarte usoare si nici ca se simte inaltimea tocului, le gasiti aici cu transport gratuit.

Cu drag,
Lavinia


6 comentarii:

  1. lovely boots <3
    I really like your style. gorgeous :)

    http://www.luchluchcraft.com/2016/11/thanksgiving-day-babyonlinedresscom.html

    RăspundețiȘtergere
  2. so cute pics; -)))


    invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba tinuta! Am comandat si eu de la Choies acum vreo luna o camasa identica, insa a mea e super scurta!!! Pe site parea de lungimea camasii tale, insa cand a sosit...am constatat ca este prea scurta :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, nici a mea nu e foarte lunga, dar incerc sa o port cu jeans sau fuste inalte in talie

      Ștergere