miercuri, 24 august 2016

Cum purtam camasa alba

                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                             SHIRT HERE / JUMPSUIT HERE / SANDALS HERE / BAG HERE / SUNNIES HERE

EN:
  Hello beauties,lucky for us a few days of sunny days are waiting so I want to enjoy it as much as I can. Next week I wait for my console to arrive, I am very anxious because I ordered it a while ago already and I can't wait to see how it looks on my hall.
  Meanwhile here I am wearing a new outfit for you. This time I chose a black jumpsuit and added a super beautiful white shirt and block heel sandals, I like very much how it turned out, what do you say?

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragilor, azi vremea s-a insorit si din cate am inteles saptamana aceasta ne "zambeste" cu zile insorite, asa ca am de gand sa profit din plin de fiecare din ele. Saptamana viitoare imi ajunge si masuta consola, pe care o astept cu nerabdare deja de ceva vreme, abia astept sa vad cu se aseaza pe hol.
  Pana una alta, e timpul si pentru o noua tinuta, de aceasta data una in alb si negru. Camasa alba o are toata lumea in garderoba, iar cum o purtam depinde de starea noastra de spirit. Eu azi, am ales o salopeta neagra si aceasta pufosenie de camaa, care se aseaza divin si eu fara doar si poate preferata mea. Am adaugat si tocurile patrate pentru un plus de comfort si am iesit cu Evelyn la o inghetata :).

Cu drag,
Lavinia


3 comentarii: