sâmbătă, 11 noiembrie 2017

Cum purtam paltonul in carouri


                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                        PALTON AICI / TOP AICI / JEANS AICI / CIZME AICI / GEANTA AICI / BASCA AICI

EN:
  What to do on a Saturday evening if yo don't hang out with friends? Well, I can share with you my plan, stay in house and cook some cakes :)). Oh boy, I think on Monday I will skip my weight in program.
  Today I also want to share with you a new outfit that I wore today on a shopping day with my lovely Evelyn. My new coat, I have been telling you fir a while that I hunt coats, black jeans and turtleneck and these amazing boots that I absolutely adore.

Love,
Lavinia

RO:
  Ce putem face intr-o seara de sambata, cand nu iesim in oras? Am eu o propunere dulce pentru voi, stam acasa si facem proajituri, la solicitarea lui Evelyn :). Ma gandesc ca luni voi sari peste cantar, ca sa nu am o mare dezamagire :).
  Azi va propun o noua tinuta, va spuneam ulterior ca sunt la vanatoare de paltoane, cred ca am peste 30 in garderoba mea, dar inca niciunul in carouri. Cand am vazut acest model, mi-a placut tare mult prezentarea sa pe site asa ca l-am achizitionat si sunt tare multumita, arata chiar mai bine in realitate. Azi il port cu o tinuta all black si noile cizme cu franjuri, pe care le ador, cum as putea sa nu o fac, ziceti si voi?

Cu drag,
Lavinia



2 comentarii:

  1. Wow, elegant and stylish at the same time!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb and elegant outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/11/10/i-have-a-dream/

    RăspundețiȘtergere