duminică, 5 noiembrie 2017

Culori de toamna


                                                            CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                           PALTON AICI / TOP AICI / JEANS AICI / PANTOFI AICI / GEANTA AICI / CERCEI AICI

EN:
  Wish you all a great week, a quick update of the new outfit I wore yesterday. I love wearing camel, I think is one of my favorite fall colors, so I matched my new coat with a similar top and camel heels. Hope you enjoy my new outfit!

Love,
Lavinia

RO:
Va doresc o saptamana minunata, noi abia ce ne-am intors de la botez si ne pregatim pentru maine, pentru ca vacanta s-a incheiat asa ca revenim cu drag la scoala.
  Azi port una din culorile mele preferate, camelul, care mi se pare cea mai practica culoare pentru toamna. Mi-am asortat noul palton cu un top similar si cu o pereche de tocuri in aceleasi nuante.

Cu drag,
Lavinia


2 comentarii: