sâmbătă, 31 decembrie 2016

Goodbye 2016




EN:
  Hope you are all having a lovely holiday season. As another year comes to an end, I wanted to thank you all for letting me share my passion with you. Thank you for taking your time to stop by, for all your beautiful comments and messages.
  My style has definitely evolved over these years and I am grateful for this. Below you can find some of the posts I loved most and I am so happy to share them with you.
  Thank you so much for following along!
  
Happy New Year!

Love,
Lavinia

RO:
  Sper ca va bucurati la maxim de acste sarbatori alaturi de fiintele dragi din viata voastra.   Cat de repede s-a dus si acest an, a fost unul greu, dar plin de realizari si vreau sa va multumesc din suflet pentru prezenta voastra in micutul meu "coltisor" pe care l-am crescut impreuna.
  Stilul meu s-a schimbat mult chiar si in ultimul an si va sunt recunoascatoare pentru acest lucru. Mai jos am facut si o retrospectiva cu cele mai vizualizate postari pe care vreau sa le impartasesc cu voi.
  Va multumesc frumos pentru timpul petrecut alaturi de mine!
  Va doresc un an nou fericit plin de sanatate, bucurie si cat mai multe impliniri pe tote planurile.

Cu drag,
Lavinia



Un comentariu: