vineri, 2 decembrie 2016

Exercitii de fitness pentru acasa




EN:
  Hello beauties and wish you all an amazing weekend. Last night it snowed all night long and in the morning the snow measured around 50 cm, wow , indeed, my car was all covered in snow and for 2 hours together with my husband we cleaned the way out of the house, my very first winter to deal with all the winter stuff, honestly, not easy at all.
  After all the hard work we managed to take out only one car and my car got stuck in the yard and I did not manage to reach the gym so I did some great workout at home.
  Below you can see my home workout routine , 10 super easy exercises that will tone you butt and abs. You will see a huge difference after only one month of 2 times per week of exercises.

Love,
Lavinia

RO:
  Va doresc un weekend linistit, eu l-am inceput cu o zi tare agitata. E prima mea iarna la casa noua asa ca  nu ma prea descurc eu cu munca pe langa ea, dar mi-am propus sa invat cat pot de mult. Zis si facut, dimineata cand am deschis ochii nu mare mi-a fost mirarea sa vad pe geam, mai bine zis sa nu-mi vad masinile, stratul de zapada depasea 50 cm.
  La invitatia sotului, am pus mana pe lopata si am deszapezit drumul care da spre iesirea de pe straduta noastra, undeva la 70 m, vaiii, va spun ca m-a terminat si partea proasta e ca am reusit sa scoatem abia o masina, a mea e in continuare blocata sub zapada.
  Cu atatea peripetii , azi nu am mai reusit sa ajung la sala asa ca mi-am facut programul acasa. Am ales un program usor pentru remodelarea feselor, un complex de 10 exercitii pe care le fac si la sala cu greutati, acasa in schimb le lucrez cu propria greutate.
  Dupa 4 saptamani in care efectuati aceste exercitii de 2 ori pe saptamana rezultatele vor fi foarte vizibile.
  Astept cu interes si parerile voastre sau idei despre alte activitati de intretinere efectuate acasa.

Cu drag,
Lavinia



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu