miercuri, 15 iunie 2016

Bratari #Soufeel

                                             BRATARA SOUFEEL AICI

RO:
  Buna dragele mele, nu ma declar un mare fan al bijuteriilor dupa cum probabil multe din voi ati observat deja, dar de ceva vreme incoace ma bate gandul sa-mi achizitionez si eu o brata cu charmuri in genul celor de la Pandora. Norocul meu a sosit la fix, pentru ca am descoperit brandul Soufeel, un magazin online care a aparut pe piata inca din 2011 de cand a devenit prima optiune a milioane de cumparatori in materie de cadouri si bijuterii.
  Eu am ales o bratara si 5 charmuri care am considerat ca ma repreinta cel mai mult, iar preferatul meu este de departe cel personalizat cu poza familiei mele.
  Am ramas foarte placut impresionata de caltatea lor, iar finisajele sunt foarte deicate. Sunt confectionate din argint 925 lucrate pana la cele mai mici detalii si partea buna e ca aceste charm-uri se potrivesc pe orice tip de brata , inclusiv cele de la Pandora.
  Va las aici link-ul spre pagina lor, iar vestea buna e ca transportul este gratuit la comenzi de peste 59 $ , cu posibilitate de retur sau schimb al produselor de pana la 365 zile, suna grozav,nu? Iar vestea si mai buna e ca pentru cei care doriti sa plasati o comanda Soufeel , folosind codul BLOG5 aveti o reducere de 5%.
  Va las mai jos si cateva poze cu brata si charm-urile alese de mine.

Spor la shopping!

Cu drag,
Lavinia






2 comentarii: