luni, 4 ianuarie 2016

My favorite coat


                                                           CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
           COAT here (on sale) , SHIRT here , JEANS here , HEELS here , WATCH here , SUNNIES here

EN:
  Hello beauties, wish you all an amazing week and a great year.What a cold weather we are dealing these days, it's winter not to forget. Today I intend to go skating with my beauty, she is very anxious about it.
  My outfit for today consists of my favorite coat at the moment, such a perfect shape and a great fabric, warm enough for winter. I wore it along with my new boyfriend jeans, a white shirt and metallic heels.
  Don't forget you can still get you Daniel Wellington watch with 15 % off using Loving-Evelyn at check out.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragelor, va doresc sa aveti parte de o saptamana minunata si un inceput de an prosper. Cam rece zilele acestea, dar ce sa zic, e iarna totusi. I-am promis lui Evelyn ca mergem azi la pationoar si e tare nerabdatoare, asa ca nu mai zabovesc mult pe aici si va las cu tinuta de azi.
  As putea spune ca e paltonul meu preferat, suficient de gros pentru zile reci. L-am luat impreuna cu noi mei jeans boyfriend, camasa alta si tocuri metalice.
  Nu uitati ca inca mai puteti avea ceasul Daniel Wellington cu 15 % reducere utilizand codul Loving-Evelyn pana pe data de 15 ianuarie.

Cu drag,
Lavinia


5 comentarii:

  1. so pretty :-)


    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Nice look for the winter. Love the coat!

    Xo Ally

    www.allysoninwonderland.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb paltonașul ♥️♥️ Imi place mult ținuta, tu mereu minunata , te pup cu drag Mia
    Www.myab.me

    RăspundețiȘtergere
  4. Always a fan of the jeans and heels look! :)
    Really like that coat! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    RăspundețiȘtergere