miercuri, 11 aprilie 2018

EXTRA 18



               DRES DE BAIE  / CERCEI CHANEL  / SABOTI  / RUCSAC  / GEANTA  / ROCHIE


EN:
  How are you my loves? I did some shopping today because my all time favorite shop has some great sales for the next days, you can get up to 25% off the entire order by using code EXTRA18 at the end of your shopping. I added this amazing dress in blue and a bag, I simply couldn't help myself not to :)
  The sale lasts until 14 April 11:59 PT.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragii mei, ce credeti ca am facut eu azi, mi-am imbogatit garderoba cu inca o geanta si superba rochie din poza de mai sus. Cu siguranta trebuie sa il conving pe sotul meu sa imi faca un dressing mai mare :)).
  Cum sa ma abtin cand pe Shopbop reducerile se tin in lant, pana pe 14 aprilie puteti beneficia de pana la 25% reducere folosing codul EXTRA18 la check out.
  Spor la shopping!

Cu drag,
Lavinia


                                                                RUCSAC MICHAEL KORS AICI

                                                       CONVERSE CHIARA FERRAGNI

                                                                           CONVERSE


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu