sâmbătă, 24 martie 2018

Tratamente pentru hidratarea parului

                         Costumul il gasiti la Ana Lafaet , iar incaltamintea la Primadonna in Vivo Baia Mare



  Buna fetelor, se pare ca primavara vrea incet sa ajunga si la Baia Mare. In fiecare primavara simt nevoia unei schimbari, o oja mai pastel, o nuanta mai deschisa la par si de ce nu, putina culoare pe pielea mea alba.
  Ieri am trecut pragul celor de la Hair Station din Vivo, unde merg frecvent pentru tratamente de hidratare a parului. Fetele ma intampina mereu cu cate un pahar de apa sau o cafea, iar in momentul in care ajung la spalator, incepe o adevarata sesiune de relaxare, atat pentru mine cat si pentru parul meu.Incepem prin a spala parul cat de bine, dupa care imi aplica fie o masca foarte hranitoare, fie un balsam intens reparator. Ne indreptam spre locul in care totul incepe sa prinda forma, asta dupa ce Anne a mai aplicat cateva produse de hranire si leave in pe par. Il aranjam din perie, pentru un volum mai intens si o durata mai lunga de rezistenta a coafurii.
  Parul meu e cret si destul de uscat, iar de fiecare data cand se incheie sezonul rece, e nevoie de o hidratare mai intensa. De aceasta data am apelat la produsele Kerastase si Matrix pentru o hranire intensa, stiti deja cate probleme a avut parul meu anul trecut si cat de mult m-am luptata pentru a-l aduce din nou la forma la care era. Mi-am inchis nuanta parului, l-am tuns destul de mult, pentru ca se tot rupea si in partea de jos arata ciudat, asta daca nu mai pomenesc si cat de rau se aseza, ca nu il puteam coafa sub nicio forma. Vizita cu regularitate la un salon si produsele de ingrijre ale parului pe care le folosesc cu strictete si-au spus cuvantul si parul meu e un rasfatat :).
  Am reusit sa facem si cateva poze ca sunt tare incantata de cum arata mai nou parutul meu, dupa cum observati si din poze are cu totul si cu totul un alt aspect si luceste de sanatos ce e.
  Daca va doriti si voi o schimbare de look , va invit sa va inscrieti la concursul organizat de Vivo si Hair Station, grabitiva pentru ca a mai ramas doar o zi. Tot ce trebuie sa faceti este sa cumparati de minim 100 ron si sa va inscrieti la tombola.

Succes!

Cu drag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu