duminică, 15 octombrie 2017

Haina de blana colorata


                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                    BLANA AICI / TOP AICI  / FUSTA AICI / GEANTA AICI / BOTINE AICI

EN:
  Happy Sunday my dear ones, how was your week? I had a super busy one and this is the main reason of my absence from the blog, but I promise I will be more active this week.
  You know already I love faux fur coats so much and last year I bought 3-4 new one i animal print, dark brown, grey and a nude one, but I never had a colorful piece, until I saw this one that looks even more beautiful in reality that it does in these photos. I love it so much that you have to get used to i because you will see it a lot in the future posts :).
  Today I wore a back outfit with blues details, this pearl beaded bell sleeve top, a leather skirt and my favorite blue velvet boots.

Love,
Lavinia

RO:
  O duminica minunata va doresc, stiu ca am cam lipsit saptamana trecuta, dar am avut una foarte incarcata si promit sa recuperez in saptamana care urmeaza.
  Anul trecut mi-am achizitionat 4 haine de blana artificiala si cautam de ceva timp una multicolora, am gasit-o aici si imi place mult ca e croiul mai larg nu e acea blana stramta si scurta in talie. Cu siguranta o voi purta mult in acest sezon, ca urmare va aparea mult si pe blog in urmatoarele postari :). Azi o port cu o fusta lacuita si o bluza cu maneci clopot si perlute si botinele din catifea.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu: