marți, 3 octombrie 2017

Aer de toamna



                                                                CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                GEACA AICI / CAMASA AICI / PANTALONI AICI / GEANTA AICI / PANTOFI AICI /OCHELARI AICI


EN:
  Hello loves, hope you enjoyed a great weekend, we had parties all weekend long :). I panicked when I saw the forecast over the next week, the temperatures drop and the rain will join us every day.
  Today I am wearing a green jacket , white shirt and a pair of high waited pants. I love wearing pants instead of jeans, but I hardly find a pair to look good on me and to feel comfy at the same time. either the cloth is to thick, either the design doesn't suit me.

Love,
Lavinia

  Buna tuturor, abia incep sa imi revin dupa petrecerile din weekend, pentru ca am avut un weekend plin. Ma ingrozesc cand ma uit prognoza si vad cum temperaturile incep sa scada si cum ploile se anunta a se arata zilnic.
  Azi vorbim despre o noua tinuta, am aleso geaca verde cu maneci clopot, camasa alba, noua mea geanta Furla, de care sunt extrem de incantata si o pereche de pantaloni in carouri, care imi plac tare mult. Mi-as dori sa port mai mult pantaloni decat jeans in acest sezon, dar eu imi gasec foarte greu un model care sa imi vina bine, ba e prea gros materialul, ba e croiul prea scurt si nu imi avantajeaza picioarele, ba imprimeul nu ma incanta si lista ar putea continua la infinit.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu: