miercuri, 27 septembrie 2017

Produse de firma la preturi mici

                                                                     BLUGI LEVI'S AICI
                                                     

EN:
  You know I love sales and promotions more then anyone, so it i time for some shopping again. I already ordered a bag from Furla that I saw in Budapest and love it's shape and texture very much.
I subscribed to their mail to be updated with the promotions and all the new trends.
Love,
Lavinia

RO:
  Stiti mai bine ca oricine ct de mult ne plac reducerile si promotiile, asa ca azi am fost tare incantata sa gasesc in casuta de inbox un mail de la Shopbop in care sa ma informeze despre noile trend-uri, eu am fost harnicuta de indata ce am prmit vestea si mi-am luat o geanta Furla pe care am probat-o si testat-o de curand la Budapesta si o pereche de tenisi Convere pentru sotul meu, pentru ca partea si mai buna e ca si articolele pentru barbati se bucura de promotii.
 Daca vreti si voi sa fiti la curent cu toate noutatile in materie de moda, nu uitati sa dati subscribe paginii lor.

Cu drag,
Lavinia





                                                                           GENTI FURLA AICI

                                                                             CIZME HUNTER AICI

         
                                                      CARTI SI DECORATIUNI CASA AICI


                                                                          CONVERSE AICI



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu