sâmbătă, 9 septembrie 2017

Cum purtam kimonoul



                                                           CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                            KIMONO AICI / DRESS BAIE AICI / OCHELARI SOARE AICI / PALARIE AICI

EN:
  Happy weekend my lovely friends! I am obsessed with all the kimono models in the world, I could wear them all day long in every combination possible. Today I will show you an outfit I wore yesterday to the beach, maybe a little to fancy for a day at the beach along with my daughter, but before I hit the water I took off my earrings :).
  Hope you like it and the swimsuit is now on sale, shop it here before it's gone :).

Love
Lavinia

RO:
  Un weekend minunat va doresc, iar azi va invit pe blog unde o noua tinuta, de aceasta data , una de plaja va asteapta. Cum spuneam si mai sus, e o tinuta putin cam fancy pentru o zi la plaja cu copilul, dar sa stiti ca mi-am scos cerceii cand am intrat in mare, iar dresul de baie e unul super comod, care e acum la reducere si il gasiti aici, asta daca va grabiti sa-l prindeti inainte sa se vanda :).

Cu drag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu