luni, 17 aprilie 2017

Topul cu umerii goi



                                                            CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                     TOP AICI / PANTALONI AICI / GEANTA AICI / PANTOFI AICI / CEAS AICI / PALARIE AICI


EN:
Hello my little friends, hope you spent your Easter holidays? We enjoyed them along with our family and friends and tried to relax as much as we could. I did not feel great these days , but I am glad that today I started to feel better.
Today I took some photos wearing the most stylish and comfortable high heels I own and a super lovey and sexy off the shoulders top that I bought for less then 13$ here. I just purchased a new watch from Daniel Wellington's new collection and I invite you to purchase yours with a 15% off using code LOVINGEVELYN at checkout.

Love,
Lavinia

RO:
Buna dragii mei, sper ca ati avut parte de cele mai relaxante sarbatori pascale alaturi de familie si prieteni dragi, noi cam asa le-am petrecut. Zilele acestea nu m-am simtit prea bine, dar nu din cauza alimentatiei, am urmat un tratament care mi-a dat niste stari de ameteala si cel mai ciudat nu am mai baut cafea de cateva zile si nici nu simt nevoia.
Azi am fost la poze si am incaltat cei mai frumosi si comozi pantofi cu toc inalt alaturi de un top cu umerii goi incredibil de sexy si comod pe care l-am gasit la mai putin de 50 ron aici.

Cu drag,
Lavinia


2 comentarii:

  1. The heels are very eye-catching! I got the same blouse and your pants is awsome, too .-*

    Melanie / www.goldzeitblog.de

    RăspundețiȘtergere
  2. Those shoes are AWESOME!!!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/04/18/normandheels/

    RăspundețiȘtergere