miercuri, 1 februarie 2017

Fusta metalica


                                                          CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                   VEST HERE / TOP HERE / SKIRT HERE / BOOTS HERE / BAG HERE / HAT HERE

EN:
  Hello loves, I a not a skirt lover, but lately I starting to shop more and more for skirts, particularly leather and metallic ones. I must admit I wore this silver skirt only once, but not because I don't like it, it's because in our town the sidewalk is still covered in ice and I would't want to slip and turn upside down while in a skirt, I can't wait for this ice to melt. Believe me I am wearing only 2 pairs of boots since winter started because all the shoes I have , I can barely stay on my feet.
  On Sunday I gave up all the fears and took of the casual boots for these beautiful knee length boost, so I could wear my metallic skirt, a cropped black top, white shirt and my all time favorite vest.

Love,
Lavinia

RO:
  Doamne cat imi mai doresc sa se topeasca gheata de e trotuare, e foarte nasol la Baia Mare, trotuarele sunt acoperite de gheata, locurile de parcare sunt si ele "inchiriate" de mormanele de zapada deja innegrite si patate. Azi, cand imi scoteam fetita de la scoala, m-am chinuit sa urc pe o bordura, unde culmea, nu borduura era de vina, ci gheata de pe ea care o face atat de inalta, ca in momentul in care am coborat din masina am alunecat direct in strada, dragut, nu?
  Ei bine, eu ma plang aici, si totul e in zadar, nu se intampla nimic in a ne usura putin statul in picioare. In iarna asta mi-am propus sa port fuste, atat timp cat vremea imi va permite, dar uite ca au trecut deja 2 luni din iarna si cred ca eu am purtat de 2 ori fusta, nu de alta dar la cum arata orasul de cand a dat zapada, nu iti prea permiti sa fii si in pas cu moda si cu picioarele intregi. Eu , de cand a dat prima zapada parca am ajuns sa port doar 2 perechi de incaltaminte care imi permit sa ma mentin  pe picioare,   Duminica mi-am luat inima in dinti si sotul de brat si am deci sa vreau sa incalt niste cizme cu toc, o fusta metalica, un top negru si vesta preferata din toate timpurile.
  Sper ca nu v-am plictisit prea tare cu povestile mele legate de iarna pe ulitele din Baia Mare :).

Cu drag,
Lavina


Un comentariu:

  1. I really love the cool mix with the biker jacket and the over the knee boots!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    RăspundețiȘtergere