marți, 1 noiembrie 2016

Pantofi din piele la reducere


                                               PANTOFI LA REDUCERE AICI

EN:
  You know how much I love shoes and that I can never have enough pairs, although. I can't help myself not to buy at least a few pairs per month, Well last night when I heard that my favorite shop has for 3 days sales up to 40% I set my eyes on a few pairs and now I still can't decide which one to choose they have so many beauties.
  I love the golden one and the lace up booties, what do you say?

Love,
Lavinia

RO:
  Stiti cu totii ca sunt o mare iubitoare de incaltaminte si ca vanez mereu noile aparitii, aseara in schimb cand am aflat ca magazinul de unde obisnuiec sa imi fac cumaraturile intra pentru 3 zle pe soldari , m-am harnicit si m-am pus sa fac cateva selectii. Nici azi inca nu m-am decis exact care pereche sa o iau, inca oscilez intre perechea de pantofi oxford aurii si botinele cu snur. Ce e si mai fan, e faptul ca preturile pentru incaltamine incep de la 30 $ si sunt din piele si semnate de diferiti designeri. Eu zic ca e momentul pentru o investitie.
  Voi ce ziceti? 

Cu drag,
Lavinia

                                                               GENTI FURLA REDUSE AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu