duminică, 6 noiembrie 2016

Joico tratament in 4 pasi




RO:
  Cred ca multe dintre noi se confrunta zilnic cu probleme ale parului, eu spre exemplu dupa nastere am intampinat o multime de astfel de probleme. De la caderi masive de par si cand spun masive, ma refer la pumni intregi, la par despicat, rupt si fara viata.
  Parul meu e blond si cret, ca si textura firul e foarte gros si uscat si asta il face sa se rupa si mai usor.   De vreo cateva luni bune, am avut momente in care nici nu se mai putea aranja in niciun fel la cat era de uscat, nici intins cu paca, nici ondulat nici macar lasat sa se increteasca natural. Dupa doua vopsiri pe toata lungimea am ajuns cu el in aceasta stare. Am incercat diverse tratamente profesionale, pe la diferite saloane din oras, dar fara vreun rezultat favorabil, el a continuat sa se rupa, mai ales in partea din fata. Atunci mi-a venit geniala idee de a-mi face breton si spun genial pentru ca nu imi pare rau si m-am obisnuit mult cu el si imi place.
  Dupa toate incercarile esuate de a-l "readuce la viata", am auzit de tratamentul celor de la Joico, pe care dupa ce l-am studiat putin si am vazutcat e de premiat la nivel mondial de vreo 16 ani incoace am zis ca il incerc si eu.
  E un tratament in 4 pasi, deci da, e de stat ore bune pe la salon, dar daca rezultatul merita facem si efortul acesta. Zis si facut mi-am facut o programare la salon si am mers sa il incerc.
  In primul pas se realizeaza o curatare profunda a scalpului, eu chiar m-am speriat ca parul incepea sa imi scartaie dupa samponare si intrasem in panica sa nu se usuce si mai tare, dar cu al 2-lea  pas se sigileaza cuticula si se restabileste PH -ul natural. Pasul 3, este si cel mai vandut produs din aceasta gama pentru ca se reconstruieste firul de par exact unde are nevoie, cel putin asta ne promit cei de la Joico dupa o cercetare de peste 7 ani. De fapt acest ingredient reuseste sa indentifice exact locul unde firul de par este degradat, in cazul meu cam peste tot.
  Al 4 lea pas are proprietatile de a-i reda parului elasticitatea si stralucirea. Acest tratament are rezultate inca de la prima folosire, sta am simtit eu, efectele au fost vizibile de la prima sedinta. Am fost deja la 4 sedinte de tratament in 4 pasi si sunt foarte multumita de el, nu pot spune ca parul meu e refacut 100 % , dar va spun ca e pe drumul cel bun, iar acum merg la coafor pentru acest tratament cam o data la 3 saptamani.
  Inca nu am curajul sa imi vopsesc parul pe toata lungimea, cu toate ca ma tenteaza rau o schimbare de culoare, dar mai mai abtin o perioada.
  Ma bucur nespus ca a functionat si va recomand din suflet sa il incercati. Va atasez si cateva poze cu parul meu dupa acest tratament minunat.

Cu drag,
Lavinia






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu