duminică, 30 octombrie 2016

Cum ne-am decorat casa de Halloween




EN:
  Hope you had a great and spooky weekend. We traveled to Bran to celebrate Halloween with Dracula count along with all the witches, bats, pumpkins. It was our first time there, but e enjoyed it a lot and we promised to go back next year.
  Evelyn loves Halloween a lot, especially the decorations and the costumes, so to please her we decorated the house with custom made pumpkins, crowns flowers and we settled the table for our dinner.
  Let me know what do you think about our hard work :)).

Love,
Lavinia

RO:
  Sper ca ati avt un weekend "infricosator" la petrecerea de Halloween. Noi am fost la Bran si neam gandit ca e momentul perfect sa facem o vizita la castelul Bran tocmai in noaptea de Halloween pentru a petrece alaturi de Contele Dracula, vrajitoarele si dovlecii uriasi. A fost superb, ce-i drept foarte mare inghesuiala si foarte multi straini, poate erau cam 5% romani intre mii de turisti straini.
  Cred ca v-am mai spus ca Evelyn e tare incantata de acest fenomen, in special de costumele si decoratiunile de Halloween, asa ca impreuna am impodobit casa cu obiecte de decor facute de noi, am vopsit dovleci, am facut o coronita de flori si am pregatit chiar si masa pentru cina in familie, cu toate ca speram sa imi soseasca noua masa din sufragerie comandata de peste 2 luni deja, dar ne mai inghesuim inca la aceasta si speram sa ajunga macar de Craciun :)).
  Ce ziceti, ne-a iesit?

Cu drag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu