vineri, 16 septembrie 2016

Rochia de seara la 15 $


                                                            CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                          DRESS HERE / BAG HERE / HEELS HERE / SUNNIES HERE / EARRINGS HERE

EN:
  Happy weekend my loves, I think this might be the last one with summer temperatures and I won't be able to sunbath, because I have other plans.
  I am addicted to red dresses when it comes to a wedding or a cocktail party. I first saw this dress on Instagram and I didn't find it online only 2 months later at the incredible price of 15 $, can you imagine that? I couldn't so I took a risk and order it, but the result you can see for yourself, it looks amazing,love,love,love it and you can shop it here.

Love,
Lavinia

RO:
  Poate ultimele zile cu temperaturi de vara si aveam planuri mari de a face plaja in acest weekend, dar cum planurile nu prea pusca cu realitata, a intervenit altceva, asa ca nu mai facem plaja :(.
  Cand vine vorba de a-mi alege rochia pentru nunta sau coctail, nu stiu de ce dar rosu mi s-a parut tot timpul mai sexy. Rochia ce o port azi am vazut-o pe Instagram cu ceva timp in urma si abia dupa vreo doua luni de cautari am gasit-o online la , tineti-va bine, 15 $. La pretul asta nici nu am prea stat pe ganduri, dar nici mari asteptari nu prea aveam, dar va las pe voi sa va convingeti de calitatea ei, eu una va spun doar ca e superba si o gasiti aici.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu: