vineri, 26 august 2016

Tendinte toamna 2016


                                                              LEATHER JACKETS HERE

EN:
  Hello beauties, wish you a beautiful and sunny weekend. I really feel sorry for summer, but I look forward to embrace the new trends for this autumn and I can't wait to wear my leather pants that I miss so much.
  If we are to talk about trends for this fall, one thing is clear for sure, leather and denim never die, but I love the new ballet flats I posted here and I can see myself wearing them with my beloved ripped jeans and a classic shirt for a super comfy day by day look.
  I have made a selection of the trends I love most this autumn and below the images you can find the stores from where I selected the items.

Love,
Lavinia

RO:
  Un sfarsit de saptamana minunat va doresc, iar azi vorbim despre tendinte toamna 2016, cu toate ca imi pare nespus de rau ca vara e pe sfarsite, ma bucur de sosirea toamnei pentru ca voi putea sa port din nou gecile mele preferate din piele.
  Un lucru este sigur, atat elementele din piele, cat si cele din denim nu ies niciodata din trend, sunt piese basic care nu se vor demoda, iar un pont pe care vreau sa il impartasesc cu voi, e ca mie imi place sa-mi achizitionez astfel de piese de la reduceri.
  Imi plac mult acei balerini cu siret pe care ma vad purtandu-i cu usurinta in tinuta casual de zi cu zi impreuna cu rucsacele din piele, care sunt si ele in topul preferintelor mele.
  Aveti sub fiecare imagine, magazinul de unde am facut selectia pentru fiecare produs.

Cu drag,
Lavinia


                                                                          JEANS HERE


                                                                          BAGS HERE

                                                                        DRESSES HERE

                                                                         FLATS HERE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu