duminică, 21 august 2016

Books with style


                                                                         BOOKS HERE

EN:
  Hope you had a great Sunday my dear friends, I am searching for chic accessories for my house and bumped into this beautiful ones that I need to share with you. Last week I shopped some style books from here. They are so useful, both for reading and understanding fashion and to make a house look more glam.
Below you can see some images with the books I love most and you can shop them here if interested in one of them.

Love,
Lavinia

RO:
  O seara frumoasa va doresc si va invit sa va relaxati cu o carte de stil si niste accesorii chic, cam asta am facut eu in weekend-ul ce tocmai s-a incheiat. Sunt in cautare de accesorii pentru casa, iar printre ele, m-am gandit sa-mi mai cumpar si cateva carti legate de industria modei. Mi-au facut cu ochiul cele trei ssemnate de Francois Baudot in care ne vorbeste de Chanel, Vogue si Living in Style cu Rachel Zoe. Daca sunteti si voi interesati despre aceste carti, le gasiti aici.

Cu drag,
Lavinia


2 comentarii:

  1. Buna. Vreau si eu cateva carti ;)) cat costa taxele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, daca le adaugi in cos, la prima varianta de plata, iti calculeaza automat si taxele vamale ;)

      Ștergere