miercuri, 16 martie 2016

Basics


                                                  CLICK AICI PENTRU A AJUNGE LA PRODUSUL DORIT:
                                                               1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9

EN:
  Hello loves, how are you? I worked hard at the gym yesterday and now I am dealing with a severe muscle soreness, but I love it :)).
  I found some amazing stuff at a great price and I really want to share it with you, a few basic eco leather pieces such as jackets and pants and some amazing bags.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna tuturor, ce mai faceti , eu nu ma laud pentru ca ma confrunt cu o febra musculara intensa care imi permite sa ma deplasez cu greutate, dar ciudat e ca imi place :)).
  Azi ma uitam pe magazine online si am dat peste niste gentute tare frumoase care nu depasesc valoarea de 30 $ si m-am gandit sa le impartasesc cu voi si am mai adaugat si cateva piese clasice din piele ecologica :).

Cu drag,
Lavinia

                                                                          1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu