vineri, 18 decembrie 2015

Neutrals on


                                                           CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
             COAT here , TOP here , JEANS here , BAG here , SHOES here , WATCH here , SUNNIES here

EN:
  Happy weekend my dear friends, I love matching colors, but I love wearing neutrals sometimes like I did today. This coat just landed at my door and I couldn't help myself not to wear it immediately with a "neutral on situation" outfit.
  Have you guys prepared all the presents for the beloved ones? Well today, I freaked out and I run from store to store to find Elsa's sparkling castle for Evelyn. Unfortunately it was sold out in every online store. My luck that I found the last piece at a toy store in Baia Mare, so I saved Santa from dealing with a very delicate problem with Evelyn for her Christmas present. For my hubby I thought a watch would be the perfect Christmas gift so I bought one from Daniel Wellington yesterday and it was shipped out the same day, o if you hurry up you can get yours on time for Christmas with a special 15% off using code Loving-Evelyn at check-out.

Love,
Lavinia

RO:
  Un sfarsit de saptamana minunat va doresc,noi ne-am props sa ne impodobim bradutul in acest weekend. Azi am avut o zi haotica, ma lovesc de aceleasi probleme in fiecare zi si am deja impresia ca ma invart in acelasi cerc si nu gasesc iesirea, va spun mai multe cu alta ocazie. De vreo 2 zile caut innebunita Lego Castelul lui Elsa, care se pare ca nu mai e in stoc pe nicaieri in magazinele online si cele de prin centrele comerciale. Ajung in pragul disperarii si imi aduc intrun final aminte de un magazin din centrul orasului, unde spre norocul meu am pus mana pe ultima bucata, dar ce emotii am avut...
  Pe Evelyn am rezolvat-o cu cadoul de Craciun, iar azi m-am ocupat si de Olimpiu, am ales pentru el un ceas Daniel Wellington, am pus comanda si doua ore mai tarziu aveam numarul de expeditie si data livrarii, asa ca grabiti-va inca il puteti avea si voi pana de sarbatori cu o reducere de 15 % utilizand codul Loving-Evelyn la check out.
  Azi port o tinuta in tonuri neutre, am primit de curand acest palton si am creat o tinuta in culorile lui, vedeti din imagini ce a iesit.

Cu drag,
Lavinia



Un comentariu: