vineri, 9 octombrie 2015

Mickey Mouse


                                                            CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                        TOP here , JEANS here , BAG here , SANDALS here , HAT here , SUNNIES here


EN:
  I did it again, it's already past midnight and I didn't get to bed yet, although I keep promising myself that I will change my daily routine and try to get to bed by 11 o'clock. I have read this days on an online magazine that going late to sleep affects your health from vary reasons. I got afraid at the moment,but forgot the next day and got back to my old habits.
  Today I am wearing a printed green sweatshirt, white jeans, black heels and a fedora hat to complete the ensemble.

Love,
Lavinia

RO:
  Nu pot sa cred ca nici in aceasta seara nu reusesc sa ajung la culcare cel tarziu la ora 23, cu toate ca au trecut deja luni bune de cand imi promit ca-mi voi chimba prostul obicei. Ei bine , zilele trecute citisem un articol online in care spuneau mai multe motive printre care si sanatatea care-ti este afectat de mersul la somn la ore tarzii in noapte. Pe moment m-am panicat, dar a doua zi am reluat vechile obiceiuri si uite-ma aici la ora 00.30 scriind inca pe blog.
  Tinuta de azi e una cat se poate de simpla, un top cu Mickey Mouse, jeans albi, o pereche de sandale cu toc si o palarie neagra.

Cu drag,
Lavinia




2 comentarii:

  1. so cute look ; -))


    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Super!!! Arata grozav in combinatie cu jeansi albi ;).
    http://hersilea.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere