miercuri, 7 octombrie 2015

Decissions


                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                 JACKET here , TOP here , JEANS here , HEELS  old , SUNNIES here

EN:
  Hope your week is going great so far, I am in the middle of a chaos right now, dealing with great headaches according to the decisions I have to take for our new home. A few weeks ago I was more then sure I will have a white kitchen, but while surfing the internet I bumped into a gorgeous grey one and immediately felt in love with it. I still have one week to deal with this problem and decide at once, is it white or grey? I would highly appreciate any of your opinion or advice.
  While speaking of colors it is clear that I am having a grey obsession as this is the second time this week I am wearing this skinny jeans, today, together with a lace black shirt and camel jacket and matching heels.
Kisses :*

RO:
  Ce mai faceti, eu sunt intro cumpana care ma ia deja cu dureri de cap. Am ajuns la partea de amenajare a noii noastre case si daca pana acum eram mai mult decat sigura ca bucataria noastra va fi alba, acum dupa ce cautam ceva inspiratie pe internet am descoperit cateva modele absolut superbe pe gri si va inchipuiti cat de usor devi influentat. Ei bine cel putin mai am o saptamana la dispozitie sa ma decid daca e alba sau gri, apreciez orice sfat sau parere personala din partea voastra.
  Ca tot vorbim de culori, mai precis de gri, se pare ca dezvolt o pasiune pentru aceasta culoare, e deja a doua oara in aceasta saptamana cand port acesti jeansi, de aceasta data impreuna cu o camasa neagra si geaca si pantofi camel.
Pupici :*


3 comentarii:

  1. so pretty ;-)


    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Love your style!! So glad I found your site! xo
    www.publiclivessecretrecipes.com

    RăspundețiȘtergere
  3. What a stylish jacket! Love the jacket!

    Xo Ally

    www.allysoninwonderland.com

    RăspundețiȘtergere