miercuri, 29 aprilie 2015

De ce iubim primavara


                                                                CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                       TOP here , JEANS here , HEELS here , BAG here , SUNNIES here

EN:
  How are you my dear friends, I don't know how you feel about spring but I love it so much, the nature is full of color, brightness and joy.
  This is what I wore on Sunday during an evening walk with my two loves, a fringed top , a pair of ripped jeans, a black pair of sandals and my beloved red little bag.
Kisses:*

RO:
  Cum sa nu iubesti primavara, as putea spune ca e anotimpul meu preferat, e plin de culoare, stralucire si iti ofera multa buna dispozitie.
  Duminica seara, am iesit la o plimbare cu iubitii mei, Evelyn si Olimpiu si am ales sa port o bluza cu imprimeu si franjuri, jeansi rupti, sandale negre si gentuta mea de suflet.
Pupici :*



3 comentarii: