luni, 9 septembrie 2013

Having fun


EN:
  Hello sweeties, how was your weekend? My girls and I had a lot of fun because we decided it was about we had a girl's night out and we had a great one, drinking and dancing all night long. The bad part was the next day, lucky for us it was Sunday so we had enough time to recover until Monday.
  Have you seen H&M Paris collection, I am totally in love with it, love the high knee boots and the black embroidered skirt, unfortunately it comes only in specific stores so that quite difficult to get my hands on it.
  For today's outfit post I chose to show you my favorite blazer at the moment that I paired with light blue jeans, white top and silver heels, simple and chic.
I was wearing: H&M blazer, top,bag, sunnies and belt, Fullah Sugah heels and  Bershka jeans.
Kisses



RO:
  Buna dragele mele, cum a trecut weekend-ul? Eu impreuna cu prietenele mele ne-am decis ca e timpul pentru o seara intre fete si am ales sa iesim intr-un bar, unde am dansat toata noaptea. Singura parte proasta a fost a doua zi, dar spre norocul nostru ca era duminica si am avut suficient timp pentru a ne reveni pana luni :).
  Ati vazut colectia de toamna H&M Paris, eu sunt innebunita dupa cizmele pana la genunchi si fusta neagra brodata. Din pacate nu intra decat in Bucuresti , spre ghinionul meu va fi cam greu sa intru in posesia lor.
  Pentru tinuta de azi am ales sacoul meu preferat al momentului pe care l-am asortat la o pereche de jeansi de culoare deschisa, un top alb si o pereche de tocuri argintii, simplu si chic.
Pupici :*



                                                              BLOGLOVIN  FACEBOOK  INSTAGRAM

13 comentarii:

  1. cute!!;)


    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de chic este sacoul ! Imi place mult , de altfel si plicul arata ft bine !

    O saptamana frumoasa ! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. I have seen the H&M Paris collection and, like you, I totally adore it! The H&M For Fall/Winter 13 is pretty awesome too.

    You look great as usual :)

    http://confessionsofafactorygirl.blogspot.co.uk/

    RăspundețiȘtergere
  4. I find your look very inspiring! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Love, love, love your look and especially the blazer! :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. I love the combination of the items from top to toe. I love the shades, the shirt, the jeans and even the shoes! Simple but really Fab!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce-mi plac serile intre fete! Abia astept s-o am si eu pe urmatoarea! Imi place mult sacoul tau!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cute bag!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere