luni, 23 aprilie 2018

Mother daughter photo session




EN:
  Hello beauties, we are having a double celebration today, my daughter and I celebrate our birthday. I can't believe how time flies, she is already 8 year old, a pretty little lady.
  We took advantage of the beautiful trees and took these photos that I love so much, the nature is unbelievable and our back yard look breathtaking.

Love,
Lavinia

RO:
  Ai e zi e sarbatoare tripla in familie, e ziua de nasere a fiicei mele si a mea si onomastica tatalui meu. Se pastreaza cumva traditia, mama a nascut de ziua tatalui meu, iar eu am nascut de ziua mea :)). Nu pot sa cred cum zboara timpul si cum aceasta galusca se transforma intr-o domnisoara atat de frumoasa. de la bebelusul dulce de odinioara, la domnisoara finuta si draguta de azi.
  Am profitat si de timpul superb si de natura care iti taie respiratia cu frumusetea sa si am facut cateva poze cu merii din gradina din spate si credeti-ma , in realitate e mult mai frumos decat am reusit sa surprindem noi in aceste poze.

Cu drag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu