luni, 26 martie 2018

Albastru senin cu miros de primavara


                                                        CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT
                        SACOU AICI / CAMASA AICI / JEANS AICI / PANTOFI AICI / GEANTA AICI

EN:
  Hello loves, wish you all an amazing week! How was your weekend? I finally took out for a walk some light clothes instead of the fluffy and thick coats I wore. I look forward to wear bright colors, like this beautiful ruffle shirt that I wore along with a striped coat and matching heels.

Love,
Lavinia

RO:
  O saptamana insorita va doresc! Cat m-a bucurat si inseninat acest weekend, in sfarsit am simtit aerul primavaratec mult asteptat. In acest sfarsit de saptamana vreau sa ma organizez si sa imi fac curat in garderoba, sa pun de-o parte tot ce e gros, de la pulovere la paltoane si bocanci, ca mi-a cam ajuns de ele si sa le inlocuiesc cu hainute pastelate si materiale usoare.
  Azi am imbracat o camasa tare frumoasa, un albastru deschis , superb, cu volanase la manseta si la gat, pe care l-am asortat cu un trench in dungi si pantofi cu toc asemanatori.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu: