joi, 1 februarie 2018

Cum purtam haina de blana


                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                  BLANA AICI / CAMASA AICI / JEANS AICI / BOTINE AICI / GEANTA AICI / OCHELARI AICI

EN:
  Mornin' my friends! How are you today? The snow almost melted, so I can easily wear heels again. When I don't know what to wear and I am on the rush on earl mornings I always grab a pair of jeans, a white shirt and a fur coat. I always feel more comfortable and more confident like this.

Love,
Lavinia

RO:
  O zi superba va doresc! Diminetile sunt mereu contra cronomentru, trebuie sa prepar micul dejun, sa o pregatesc e Evelyn pentru scoala si pe urma sa incep sa ma aranjez si eu. Pe cand ajung in dressing am mereu aceeasi intrebare, eu cu ce ma imbrac azi? In zilele in care timpul nu mai sta deloc dupa mine, pun repede mana pe o pereche de jeans si o camasa alba, pentru ca in aceasta combinatie sigur nu ai cum sa dai gres, dupa care iau haona de blana si eventual o pereche de tocuri, daca nu am mult de alergat sau o pereche de incaltari joase pentru zilele cand esti mereu pe drumuri.

Cu drag,
Lavinia




2 comentarii:

  1. Hm jeans? I love them. And the fur coat😍

    RăspundețiȘtergere
  2. A beautiful outfit with all these shades of blue ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/01/27/classic-is-eternal/

    RăspundețiȘtergere