marți, 2 ianuarie 2018

Geaca aviator din piele


                                                         CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                             GEACA AICI / CAMASA AICI / JEANS AICI / CIZME AICI / RUCSAC AICI

EN:
  Happy New Year my lovely friends! How did you spend New Year's Eve? We celebrated with our family, it was out first year together with our daughter, she is big enough now and she really insisted she want to stay with us for the celebration and it was the perfect evening for us.
  I love shearling jackets so much, I already purchased one in yellow, but this time I wanted it a little more oversized so I took one size up and it fits perfect, for a more oversized look you can size up to 2 sizes. Paired with a super beautiful shirt in black and white, skinny jeans and fringed boots I took a ride with my girls.

Love,
Lavinia


RO:
  La multi ani cu multe impliniri si sanatate va doresc! A fost un an minunat plin de realizari pe toate planurile si sper la un 2018 si mai bun. Cum ati petrecut noaptea dintre ani? Noi am stat cu familia, a fost primul an in care Evelyn si-a dorit tare mult sa il petrecm impreuna, sa ramanem cu ea acasa, asa ca va dati seama ca nu o puteam refuza si ne-am conformat cerintelor ei.
  Ador gecile supradimensionate tip aviator, mai am una pe galben dar de data aceasta o vroiam cu o marime mai mare asa ca mi-am achizitionat una si pe negru si imi place la nebunie. Pentru a crea un look si mai supradimensionat puteti alege chiar si cu 2 marimi mai mari. Am integrat-o intr-o tinuta alb negru, impreuna cu o pereche de jeans skinny si camasa aceasta minunata cu detaliu la guler. Nici nu stiu cate camasi albe am in garderoba, dar parca niciodata nu sun suficiente, oare numai eu sunt de aceasta parere sau si voi patiti la fel?

Cu drag,
Lavinia



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu