vineri, 22 decembrie 2017

Puloverul rosu si pufos



                                                              CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                     PALTON AICI / TOP AICI / JEANS AICI / BOTINE AICI / GEANTA AICI / OCHELARI AICI

EN:
  Hello beauties, what are your plans for Christmas? I am on the run because my house need a deep cleaning and I still have to make up my mind about what we would love to have on our Christmas table? Do you have any special traditions or plans for this Christmas?
  I always love to wear red for Christmas and this time I chose this fluffy and beautiful sweater along with plaid coat and a pair of cropped jeans.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragii mei, ce planuri sau traditii aveti de Craciun? Noi asteotam cu mare interes colindatorii si mergem la randul nostru sa colindam p la rude si prieteni. Inca imi zboara casa la propriu, parca nu imi vine sa ma apuc sa fac nimic inca cand stiu ca maine o iau de la capat, iar pentru masa de Caciun inca nu mi-am stabilit cu strictete meniul, doar in linii mari, pana maine seara inca mai am timp sa ma hotarasc.
  De Craciun imi place mereu sa am ceva rosu pe mine, iar puloverul din tinua de azi e alegera perfecta si calduroasa pentru o seara de colinde alaturi de familie.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu: