sâmbătă, 25 noiembrie 2017

Frig de noiembrie


                                                           CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                 PALTON AICI / CAMASA AICI / JEANS AICI / BOTINE AICI / GEANTA AICI

EN:
  Hello beauties, how are you doing, a few more days and winter will officially come. I can't wait for the holiday spirit and I really hope for some snow, not for me, but for my daughter, she can't wait to go skating.
  Today I wear a basic outfit, a white shirt, black jeans, colorful booties and burgundy bag and hat.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragii mei, nu imi vine sa cred ca in mai putin de o saptamana, iana e oficial aici. Abia astept sa simt mirosul sarbatorilor si putina zapada, nu pentru mine, cat pentu fetita mea care inca de iarna trecuta abia asteapta sa alunece cu sania.
  Azi a fost destul de rece si nu pot sa ma laud ca paltonasul acesta mi-a tinut mult de cald, dar imi place tar mult printul si daca tot nu umblu mult pe jos, m-am incumetat sa il iau, dar imi pare tare rau. Toata ziua mi-a fost rece asa ca maine nu mi repet greseala :).

Cu drag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu