marți, 7 noiembrie 2017

Cosmetice Colourpop


                                                          COSMETICE AICI / PENSULE AICI


  Buna dragele mele, ma gandesc ca in urma cu 3-4 ani nu aveam in casa niciun produs de make up, asta la modul cel mai serios. Nu obisnuiam sa ma machiez decat cu un dermatograf negru si probabil un luciu de buze. i bine, cu trecerea anilor,, nu stiu daca asta e factorul care m-a determinat, dar cu siguranta incep sa indragesc tot mai mult aceasta ramura si imi place sa imi achizitionez produse cat de multe.
  Azi vreau sa va vorbesc despre pensulele de make up care sunt foarte importante ca si calitate , nu ca si numar. Pentru un machiaj de zi sau de seara cel mai probabil avem nevoie de 4-5 pensule, daca se poate din fir natural, daca nu sintetic, dar sa fie moi. Noile pensule le-am achizitionat de aici, la un pret foarte mic, avand in vedere ca o singura pensula se ridica undeva la un 70-80 ron, eu le-am luat la set de 5 $.
  Tot cu aceasta ocazie mi-am mai achizitionat si niste cosmetice de la Colorpop, pentru ca citisem foarte multe review-uri pozitive la adresa lor. Eu le-am comandat din State, se face livrare in toata lumea si transportul este gratuit la comenzi de peste 50$. Se trimit pe posta, iar transportul dureaza undeva la 3 saptamani.
  Mi-am cumparat 2 palete de farduri, 2 anticearcane, un blush, un creion contru buze si un ruj. Imi plac la nebunie toate, in special anticearcanele, care se pot folosi si ca fond de ten si au o acoperire foarte buna.
  Fardurile sunt cremoase si se blenduiesc foarte bine, nu se strang deloc in pliul ochiului, iar culorile sunt foarte puternice, fara sa isi piarda din intensitate.
  Eu am ales un blush mat, care e foarte cremos, va spun sincer nu am mai vazut asa pana acum, trebuie aplicat cu degetele, pentru ca nu se ia cu pensula si blenduit ulterior cu o pensula mai tare, eu o folosesc pe cea cu care aplic fondul de ten.
  Rujurile vin in mai multe variante, de la mate la sidefate, iar fiecare are si un creion similar culorii sale.
  Sper ca v-au fost utile informatiile, iar daca aveti intrebari le astept cu interes in casuta de comentarii.

Cu drag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu