duminică, 29 octombrie 2017

Decoratiuni de Halloween




RO:
  Buna dragele mele, la Baia Mare ploua neincetat inca de aseara, e o atmosfera asa apasatoare, un timp numai bun de stat in casa, la un film si un pahar de vin, voi cum va petreceti timpul in zilele ploioase?
  Saptamana trecuta cu ajutorul lui Laura, vecina mea, am pus la cale o sedinta foto cu tematica Halloween, nu ca as fi eu un mare fan al acestei sarbatori, dar Evelyn e mereu foarte entuziasmata de costumatii si decoruri, asa ca imi face mare placere sa o vad fericita.
  Cum v-am spus, am avut ajutoare de nadejde in acest an la pregatirea decorului,asa ca am pictat dovleci, am adus 2 baloti cu fan, pe care i-am decorat cu panza de paianjen, chiar si Bella, chihuahua nostru drag, a luat parte la sedinta foto si la organizarea ei.
  Anul acesta, Evelyn, a ales sa se costumeze intr-o printesa schelet, iar Olimpiu ne-a ajutat putin cu pictura de pe fata.
  Ne-am distrat de minune si e o activitate tare intensa la care copiii se distreaza copios.Va las mai jos cu cateva poze sa vedeti ce a iesit.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu: