marți, 5 septembrie 2017

Compleu albastru din 2 piese


                                                            CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                         COMPLEU AICI / SABOTI AICI / GEANTA AICI / OCHELARI AICI / PALARIE AICI


EN:
  Hello my friends, I took a few days off as I had some errands to do before leaving for our holiday and although I sad I won't be posting from my holiday, I took some super lovely photos and I really want to share them with you.
  We enjoy some super hot days here and to be honest I really don't know what to wear anymore on these days. This beautiful 2 pieces set is very light and looks so lovely. For those of you who still hunt summer outfits, you can find it now on sale here.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragilor, mi-am luat cateva zile libere in prima faza pentru ca am avut cam multe de rezolvat inainte de a pleca in concedi, pe urma mi-am promis ca nu voi face postari cat timp suntem in concediu, dar m-am razgandit si de data aceasta si uite-ma cu prima tinuta.
  O tinuta lejera, pentru ca e atat de cald in Turcia ca nici nu mai stiu ce sa imbrac sa suport mai usor valul de calura. Am abordat acest costumas din 2 piese care e minunat, un crop top si o fusta cu un pantalon scurt pe dedesupt, iar daca mai sunteti in cautare de haine de vara, va invit sa il decoperiti acum la reducere aici.

Cu drag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu