sâmbătă, 22 iulie 2017

Topul verde cu volane


                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                                TOP AICI / JEANS AICI / GEANTA AICI / PANTOFI AICI

EN:
  Happy weekend dear friends, today I felt like melting all day long and even now, while sitting on the terrace it doesn't feel better.
  I don't know if I mentioned before,but  Evelyn insisted she wanted a small dog to keep her company in the house, but not any dog, she loves chihuahua. So we surprised her 2 weeks ago with a beautiful puppy girl, meet Bella.
  Today I am wearing a gorgeous green top, a pair of black jeans, black kitten heels and our lovely Bella.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna fetelor, doamne, azi am indurat o caldura greu de suportat, ciar si acum ca stau pe terasa si nu ma mai racoresc deloc.
  Oare v-am spus cat de mult isi dorea Evelyn un catelus de casa? Ei  bine, nu orice catelus , ci un chihuahua, nu ma gandeam vreodata ca voi ajunge sa dau banii pe un catelus atat de mic, dar mi-a fost mai mare surpriza sa vad cat de mult o putem indragi, e o rasa atat de vesela si plina de viata.
  I-am facut o surpriza lui Eve si am adus-o acasa pe Bella, o fetita chihuaua de 3 luni.
  Sa va spun cate ceva si despre tinuta de azi, care mie personal imi place mult de tot, in special topul verde cu volanase pe care l-am purtat cel putin de 3 ori saptamana aceasta.

Cu drag,
Lavinia


2 comentarii: