luni, 17 iulie 2017

Rochia verde cu imprimeu floral



                                                          CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                                   ROCHIE AICI / GEANTA AICI / SANDALE AICI

EN:
  Happy Monday to all of you and a prosper week, I promised myself that this summer I will only wear dresses, so I made some shopping and here I am, today wearing this amazing green dress that is so light and perfect even on hot summer days.
  P.S I bought it on sale and you can find it here.

Love,
Lavinia

RO:
  O sapatamana cat mai prospera va doresc si va invit sa descoperiti o noua tinuta. In aceata vara mi-am propus sa fiu cat mai feminina si sa abordez mai multe tinute cu rochii, asa ca daca tot au inceput reducerile profit si eu pentru a imi reimprospata garderoba u cat mai multe rochii. Cea pe care o vedeti azi tocmai am achizitionat-o la reducere de 50 % si e perefecta chiar si pentru zilele super calduroase de vara pentru ca are o textura foarte fina si usoara,daca va place va invit sa o descoperiti aici.

Cu drag,
Lavinia


4 comentarii: