miercuri, 10 mai 2017

Produse de ingrijire a parului de la Matrix




RO:
  Buna dragele mele, cred ca e deja un an de cand ma lupt si tot incerc tot felul de produse pentru par. In urma cu mai bine de un an parul meu a inceput sa se rupa si se rupe in continuu. Am apelat la mai mlte saloane de coafura din oras, mi-a facut tot felul de tratamente naturiste, dar din pacate niciunul nu a dat rezultate. L-am tuns cat s-a putut de mult pentru a elimina firele despicate, dar dupa nici o luna au reaparut si nu intelegeam de ce. Am luat foarfeca si am sectionat un fir de par, ca sa imi dau seama ca de fapt indiferent de cat tai din lungime structura lui interna e uscata si el continua sa se despice.
  Intamplator am ajuns la un salon pentru un tratament dar inainte de a-mi pune diagnosticul si de a face programare pentru tratament, mi-a spus ca a va coafa de proba cu produse de la Matrix. Nu m-a incantat ideea, dar nu mi-a nici displacut.
  Ei bine, rezultatul a fost mai mult decat incantator si va spun sincerc ca nici acum nu imi vine sa cred ca parul meu e pe zalea cea buna. Au trecut 5 zile de la ultimul spalat si parul meu pare hidratat si nu da semne de uscaciune excesiva cum facea dupa 3-4 zile de la spalat.
  Eu mi-am achizitionat samponul Mega Sleek pentru par indisciplinat, balsamul Total Results cu ceramide pentru par eteriorat, Total Results Color Obsessed leave in si Oil Wonders ulei hranitor pentru par ondulat. La salon au facut minuni cu paru meu sper din suflet sa simt asta si cand imi voi coafa singura parul, dar va tin eu la curent cu detalii in viitoarele postari.

Cu drag,
Lavinia



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu