sâmbătă, 6 mai 2017

Ceasuri originale Michael Kors


                                                                 CEASURI MICHAEL KORS AICI

EN:
  Happy Saturday my lovely ladies, I had a very lazy day, I woke up after 9 o'clock and I lied in bed until 10 o'clock, oh , how I  love weekends :).
  While drinking my coffee in the morning I bumped into these amazing watches from Michael Kors and the great news is that you can shop them with 25 % off, by clicking here.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragii mei, azi am lenevit la prorpiu si o spun cu mancdrie pentru ca mi-a fot dor sa fac asta :), m-am trezit dupa ora 9 si am stat in pat pana la ora 10, dupa care in timp ce imi beam cafeaua am dat peste niste reduceri foarte faine la ceasurile Micheal Kors, pana la 25% din pretul afisat, le gasiti aici in mai multe versiuni.

Cu drag,
Lavinia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu