luni, 10 aprilie 2017

Pantofi cu pietre si rochia din denim


                                                           CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                            DRESS HERE / TOP HERE / HEELS HERE / BAG HERE


EN:
  Happy Monday everyone, how are you doing? I can't believe one more week and Easter is here already, we just celebrated Christmas, I really don't know how time flies so fast. Two weeks from now my little bug is going to turn 7 year old, pfu, 7 years old, oh my God , she is turning herself in a little lady, if only I could stop time for a while.
  Today I shine because of my latest new entry, this pair of glitter pumps that look amazing. I love the shape of the heel so much and hey also come with an ankle strap, but I took it off to complete better the ensemble that I am wearing today, a denim dress and a white lace shirt.

Love,
Lavinia

RO:
 O saptamana minunata va doresc, mi-am innoit recent coectia de camasi cu umerii goi, dar din cate vad pe prognoza meteo, nu le voi purta in aceasta saptamana pentru ca se intorc ploile si temperaturile mici. Mai avem o saptamana pana la Paste si inca 2 pana cand buburuza mea preferata va implini 7 ani, doamne mi se pare ca a zburat timpul, pot spune ca am deja o mica domnisoara.
  Azi stralucesc la propriu datorita noilor mei pantofi cu toc si pietre la care imi place atat de mult forma tocului. Ei mai vin si cu o baretadetasabila la baza gleznei, dar am scos-o ca sa completez mai bine tinuta de azi compusa dintr-un sarafan din denim si o bluza din dantela alba.

Cu dag,
Lavinia


2 comentarii:

  1. Your blouse is awsome :-*


    Melanie / www.goldzeitblog.de

    RăspundețiȘtergere
  2. Great look ... very audacious and those heels are so original ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/04/13/back-from-holidays/

    RăspundețiȘtergere