miercuri, 12 aprilie 2017

Mari reduceri



                                                                 GONFLABILE URIASE AICI

EN:
  Hello my friends, great news to all the shopping lovers, Shopbop starts today a super campaign sale with discounts up to 25% even on sale items, but you can check for yourself by clicking here. Use code EVENT17 at the end of your shopping to enjoy up to 25% off the entire order.
  I already made my shopping and pursued a few items, among them I bought a huge inflatable donut for Evelyn and a rose gold flamingo for me, now I just have to keep calm and wait for summer.
  For brand exclusions click here.

Love,
Lavinia

RO:
Buna dragilor, iar revin cu vesti super bune, eu una le astept de mai bine de 2 saptamani cu lista de shopping efectuata. Shopbop ne ofera reduceri de pana la 25% ne asteapta la toate produsele inclusiv cele care fac deja parte din produsele reduse. Pentru a beneficia de reducere trebuie sa utilizati codul EVENT17 la sfarsitul cumparaturilor.
Eu mi-am cumparat cateva produse printre care si gonflabile uriase de piscina, am luat o gogoasa pentru Evelyn si un flamingo pentru mine. Acum doar astept cuminte sa se incalzeasca timpul.
Pentru exlcuderi de la promotie click aici.

Cu drag,
Lavinia

                                                     LENJERIE CALVIN KLEIN REDUSA AICI

                                                                  PANTOFI AICI                     
                                 
                                                                          ROCHII AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu