duminică, 23 aprilie 2017

Happy birthday!


                                                         CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                                      JUMPSUIT AICI / HEELS AICI / WATCH AICI

EN:
  Today is a special day , 7 years ago on my birthday, I received the most amazing and special gift in my life, my daughter.
  We just came home from the party and we had an amazing time, balloons, cartoon characters, sweets and a super lovely birthday cake.
  Yesterday we intended to shoot some photos for our birthday and after we decided what to wear, we ordered the balloons and we styled our hair, the moment we stepped out of the house it started to rain, lovely, wright?
  Well we found a chestnut tree that covered us from the rain drops. I wore a super beautiful lace black jumpsuit and a pair of heels and Evelyn wore a blue lace dress and matching ballet flats.
Don't forget to use code LOVINGEVELYN at checkout to enjoy an extra discount when purchasing your favorite watch from Daniel Wellington.

Love,
Lavinia

RO:
  Azi e o zi speciala in familia noastra, in urma cu 7 ani am primit cel mai frumos cadou de ziua mea, pe fiica mea Evelyn, asa ca a fost motiv intemeiat de sarbatoare. Abia ce ne-am intors de la petrecerea de ziua lui Eve, ne-am distrat foarte bine si am servit un tort delicios, e primul an in care s-a decis sa schimbe tematica petrecerii de la Frozen la printesele Disney.
  Asa cum obisnuim an de an sa facem poze impreuna cu aceasta ocazie, in acest an am fost luate prin surprindere de vremea minunata. Dupa ce ne-am decis ce imbracam, ne-am aranjat parul si am comandat baloanele, cand am iesit din casa, a inceput o ploaie mocaneasca de toata frumusetea. Am avut noroc cu castanul din centrua, a carui coroane ne-a protejat de stul de bine de plaoie.
  Am purtat o superba salopeta din dantela si pantofi alb cu negru, iar Evelyn a ales o rochita albastra din dantela si balerini.
Nu uitati sa folositi codul LOVINGEVELYN la checkout pentru a va bucura de o reducere de 15 % la achizitia oricarui ceas Daniel Wellington.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu:

  1. Lovely pictures ;) Happy birthday!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/04/30/beautheelfull/

    RăspundețiȘtergere