vineri, 21 aprilie 2017

Dragoste la prima vedere


                                                          CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                               TOP AICI / PANTS AICI / HEELS AICI / BAG AICI

EN:
  Hello beauties, happy weekend! A weekend full of anniversary is waiting for us, because we are celebrating a double birthday, Evelyn turns 7 years old and I am a little older :). Oh, I really don't know how time flies so fast and how my baby is turning herself in a little lady. I will come with more details about our party in the future post.
  Today I almost froze out, but I couldn't help myself not to wear this beautiful blue top that I find super sexy along with my new kitten heels that I felt in love at first time.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragii mei, un weekend superb va doresc. Noi ne pregatim de o dubla aniversare si anume a lui Evelyn si a mea. Nu imi vine sa cred cat de repede a trecut timpul si cum micuta mea Evelyn implineste deja 7 ani, e o micuta domisoara in devenire.
  Azi aproape ca am inghetat de frig la poze, dar mi-am luat inima in dinti si am purtat acest top de care m-am indragostit si pe care vi l-am mai prezentat eu cu ceva timp in urma si noua mea pereche de pantofi cu toc pe care ii intalniti foarte des pe Instagram. Va spun sincer ca i-am asteptat cu sufletul la gura si ii ador. Gata, am fugit pentru ca ma aastapta fetele in oras si iar imi reproseaza ca a intarziat :).

Cu drag,
Lavinia


2 comentarii:

  1. A perfect outfit! The blouse is awsome. I have to check it online :-*


    Melanie / www.goldzeitblog.de

    RăspundețiȘtergere
  2. Perfectly trendy outfit ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/04/30/beautheelfull/

    RăspundețiȘtergere