miercuri, 22 februarie 2017

BLUGI LEVI'S


                                                                       LEVI'S JEANS AICI

EN:
  Hello my friends, you must have noticed already I am a jeans addicted and I have a great collection of denim, but although I am always looking for the perfect pair of jeans, the ones that fit my butt and make my legs look thinner and longer.
  The one and only brand that fits me so perfect is Levi's and I found a great variety of models , from the latest collection to the ones on sale, you can find them here.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragii mei, cred ca nu sunt singura care are o mare pasiune pentru blugi si spun asta pentru ca dulapul meu e plin de diferite modele, de la boyfriend, la skinny sau mom's jeans, toate imi plac. Dar sunt foarte selectiva cand vine vorba de a-i cumpara. Eu caut acel model cu talie inalta, care se aseaza perfect pe fund, dar nu imi fac picioaree groase si nici acele cute care se formeaza in partea superioara a piciorului. Ei bine, am cercetat diferite brand-uri, dar Levi's mi-a ramas intiparit in minte, e cu totul altceva, e adevaratu denim care are cea mai buna tinuta din cate am incercat.
  Va las link si voua unde gasiti modele din colectia noua dar si unele la pret redus aici.

Cu drag,
Lavinia

3 comentarii: