luni, 5 decembrie 2016

Tinuta de weekend


                                                            CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
              JACKET HERE / SWEATER HERE / PANTS HERE / BOOTS HERE / BAG HERE / SUNNIES HERE

EN:
  Happy Monday my lovely friends, this year I proposed to my family to decorate the tree earlier the the previous years, but sine we moved from apartment to a house we abandoned the old tree because it was too small to fit our new house and for 3 days already I am searching the perfect tree. I even thought I found it, but surprise, it was out of stock :(, am I the only one in this situation? Well, tomorrow I will start searching again, maybe with more luck this time.
  Yesterday, while "hunting" the town from store to store, I took a break and shoot my outfit uniform. I needed to wear something really comfortable and a pair of black skinny leather pants, a warm sweater and a military jacket was all I needed.

Love,
Lavinia

RO:
  O saptamana insorita va doresc, e primul an in care m-m gandit si eu sa impodobim bradul din timp, problema e ca nu avem brad :)). Cum in acest an ne-am mutat de la apartament la casa, am abandonat bradul de la apartament pe motiv ca e prea mic pentru noua casa, asa ca am inceput cautarile de un brad nou. Cu siguranta nu gasesc exact la ce visez, dar am gasit in Cora ceva desul de simiar, iar pe cand sa-l cumpar, surpriza, nu mai au pe stoc, eventual sa revin in cursul sapatamanii pentru ca s-ar putea sa mai primeasca :((. Oare sunt singura in aceasta situatie?
  Ca sa fiu apta de cat mai multe magazine am adoptat o tinuta cat se poate de comoda si am ales o pereche de pantaloni din piele, un pulover calduros si o geaca de inspiratie militara.

Cu drag,
Lavinia


2 comentarii: