duminică, 11 decembrie 2016

Puma Creeper Metallic Sneakers review


                                                                    PUMA CREEPER AICI

EN:
  Happy Sunday my beauties, what a lovely and sunny weather we have, I can't wait to go for a walk down the sidewalks in the center of the town.
  Only 13 days until Christmas and my dining table is still on it's way to her new home, I start to feel anxious about that, I really hope to get it by Christmas. One thing is sure about my Christmas presents, I was super fast and this year I wanted to be my own Santa Clause and I purchased my top favorite sneakers from Puma, the Creeper's collection in metallic shade. They are o super comfy and I so love,love ,love their design. Even if you are not a fan of sneakers you definitely need a pair in your wardrobe and I recommend you buy one, you won't be sorry, I was lucky enough to purchase them with a discount of  20% off, you can shop them here.

Love,
Lavinia

RO:
  O duminica superba , abia astept sa merg la oplimbare prin oras, acum ca trotuarele sunt curatate de zapada, iar soarele straluceste frumos pe cerul senin din Baia Mare.
  Mai sunt doar 13 zile pana la Craciun, iar masa mea de sufragerie inca nu a sosit, cu toate ca e comandata de prin noiembrie deja, eu tot sper sa o am de sarbatori.
  Dar in privinta cadourilor m-am asigurat din timp si in acest an chiar mi-am propus sa fiu eu Mosul, pentru mine si mi-am facut cadou aceste minunatii de incaltari sport de la Puma din colectia Creeper, eu i-am ales in varianta metalica, pe un maroniu inchis si arata super fain. Ma bucur nespus ca i-am cumparat, acum atept sa e mai topeasca din zapada sa ii pot si purta ca prin casa au facut deja kilometri :))).
  Partea si mai buna e ca i-am gasit la reducere cu 20 % si i-am achizitionat de aici.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu: